[python] Je Python vhodny pro vyvoj databzovych aplikaci ?

Aleš Pavel talpa na suchdol.net
Pondělí Září 20 05:33:46 CEST 2004

Ja jsem se ještě chtel zeptat na modul který podporuje Firebird?

V pythonu se nevyznam ale firebird znam dobře, musim rici ze je to
databaze která v mnohem predci ms sql server, jak podporou tak i
spolehlivosti a i sikovnou podporou udf
Obzvlastne 1.5 je uz databaze se vsim vsudy. Robusni,spolehliva
multiplatformni, jednoducha k instalaci.

Aldik