[python] test (pripadne oznameni ;-) nove konference

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Září 30 14:28:28 CEST 2004

Ahoj,

k presunu konference jsem se nemohl rozhoupat cca 3/4 roku. Nicmene, vymena HW
na starem stroji me k tomu nakonec preci jen donutila. Takze, vse by melo
zustat pri starem:

Prispevky zasilejte: python na py.cz
Webovske rozhrani: http://www.py.cz/mailman/listinfo/python

jen realizace konference se presunula ze stroje ns.chl.cz na hugo.zagamma.cz.
Co to pro vas znamena:
- doufam, ze konference se stane podstatne stabilnejsi
- doufam, ze se mi podari konecne rozchodit tu synchronizaci s newsi (ted uz
to visi na news serveru providera :-( )
- na zacatku (to jako ted) muzou byt nejake veci spatne, nebo zcela nefunkcni
-- pokud na neco takoveho narazite, napiste mi, prosim, na vinil na zagamma.cz

Poznamka o oficialnich odkazech:
Vsude, prosim vas, uvadejte adresy vzdy jen s www.py.cz, resp. py.cz u e-mailu
-- to jsou oficialni kontakty. Nektere casti mailmana jsou stale tak
"osklive," ze vsude cpou hostname pocitace na kterem bezi (navzdory
konfiguraci; drive tedy ns.chl.cz, dnes hugo.zagamma.cz) -- obzvlaste pak
pipermail, tedy archiv. Spravne je (www.)py.cz.
Webove odkazy uvadejte prosim vzdy s uvodni www -- je to "spravnejsi."

Nevericna otazka: to jsem opravdu jediny, kdo pouziva/testuje mailmana s
virtualnimi domenami???

--

Vladimír Linek <vinil na zagamma.cz>
Zagamma Labs