[python] dynamicky vytvarene podtridy?

VANĚK Petr Petr.VANEK na spordat.cz
Čtvrtek Září 30 14:33:27 CEST 2004

aha, nova konfera... takze znovu...

tyjo, tak mne jenom rychle napadlo, tedy jestli jsem to dobre pochopil,
ze kdyz nelze pouzit klasickou vicenasobnou dedicnost, muzes udelat neco =

jako "mapovani predmetu"
B -> A
C -> A
D -> B
atd.
a pak automaticky generujes vsechny mozne kombinace - t.j. automaticke
kombinace dedicnosti. otazka zni: neni tohle pitomost? nejspis ano,
protoze bys v podstate musel napsat skript, ktery generuje skript
a to je cesta do pekel.
takze doufam, ze jsem to jen spatne pochopil...
petr