[python] dynamicky vytvarene podtridy?

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Září 30 14:45:12 CEST 2004

Dne čt 30. září 2004 14:33 VANĚK Petr napsal(a):
> aha, nova konfera... takze znovu...
>
> tyjo, tak mne jenom rychle napadlo, tedy jestli jsem to dobre pochopil,
> ze kdyz nelze pouzit klasickou vicenasobnou dedicnost, muzes udelat neco =
>
> jako "mapovani predmetu"
> B -> A
> C -> A
> D -> B
> atd.
> a pak automaticky generujes vsechny mozne kombinace - t.j. automaticke
> kombinace dedicnosti. otazka zni: neni tohle pitomost? nejspis ano,
> protoze bys v podstate musel napsat skript, ktery generuje skript
> [...]

Bohuzel ne ;-)
Me to prijde taky jako cesta do pekel, a proto jsem to radsi napsal do
konference, aby mi nekdo vysvetlil, jak to mam napsat spravne ;-)
Puvodne jsem si myslel, ze bych negeneroval skript (to mi prijde uz fakt
dost), jen bych jaksi dynamicky volal patricne konstruktory. Tedy:

o = object()
for t in seznam_pozadovanych_rodicu:
	t.__init__(o)

Coz jsem se v dokumentaci docetl, ze nejde, ale v praxi to -- zda se --
funguje.

Ale zatim jsem sam sebe nepresvedcil, ze nejsem padlej na hlavu ;-)

--

Vladimír Linek <vinil na zagamma.cz>
Zagamma Labs