[python] db a thready

Petr Prikryl Prikryl na skil.cz
Pondělí Duben 4 08:05:18 CEST 2005

azurIt napisal...
> Sent: Friday, April 01, 2005 7:13 PM
> To: python na py.cz
> Subject: Re: [python] db a thready
>
> Petr Mach napsal...
>
> ??? :)) tak este raz: povedz mi jeden dovod, preco je MySQL
> nevyhovujuce ? :) vsetky pozjadavky, ktore si zatjal uvjedol, splna.
> ja to vidim tak, ze nje je vyhovujuce preto, lebo ty o nom nemas ani
> paru a si dost lenivy njeco o tom precitat. a potom tu vykrikujes "ake
> je mysql strane zlozite a komplikovane na urdzbu a zvladaju ho len
> najvacsi expreti..." ;)) vsetko co si tu popisal sa da v pohode s nim
> [...]

Ahoj azurIte. Z tvé vlídné reakce jsem snadno
pochopil, že ty tím debilem skutečně nejsi a že by se
všichni ostatní měli nad sebou zamyslet. Možná by bylo
užitečnější, kdybys pro nás, plebs, vytvořil nějakou
srovnávací studii, ve které bude MySQL vystupovat vedle
ostatních SQL serverů a ze zcela nezaujatého stanoviska
vždy vyplave na povrch jako jediný možný vítěz všech
možných řešení (ať se ti debilové, autoři těch ostatních
serverů, konečně nad sebou zamyslí).

BTW (téhle zkratce budeš určitě rozumět), zkus slovo
"nabubřelost" napsat do googlu. Možná nenajdeš definici,
ale při troše čtení a při tvé inteligenci snadno
pochopíš, co znamená. (Jen mě udivuje, že tě takto
primitivní věc nenapadla dřív, než ses tak shodil sdělením,
že něčemu nerozumíš. Trochu jsi tím v mých očích klesl.)

Petr