Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Duben 11 14:18:53 CEST 2005

jednoznacne -1

dovod som (myslim, ze dostatocny) uvjedol. proste sa to nje na
kazdom systeme zobrazuje korektne a teda nje je mozne prispevok
precitat (resp. je to mozne so znacnym usilim). myslim, ze ked je
njekto zvyknuty pisat s diakritikou, tak je pre neho ovela lahsje to
prepisat ako pre clovek, ktoremu sa z toho zobrazi uplny gulas to
potom precitat. maily si velmi casto citam proste len v terminali,
ono tam nje je az take jednoduche tu diakritiku rozbehat, je na nich
len to najnutnejsje (bootoju sa po sjeti zo servra). a urcite je to
rozbehavat zbytocne ==> strata casu. okrem toho si velakrat citam
postu z ne-slovenskych/ceskych servrov kde, samozrejme, diakritika
nje je a ani nikdy nebude (pretoze je to tam zbytocne). ak tu njekto
rjesil diakritiku na linuxoch tak mu je asi jasne, ze to je trochu
problem a obzvlast ked sa este njekam pripajam cez SSH dalej tak ta
diakritika robi problem. za to, ze na konci tejto spravy je njeco s
diakritikou, ja nemozem a ani to neovplyvnim. pridava to tam
www.pobox.sk automaticky.
tento problem sa URCITE netyka len mna. ak sem pride njekto novy a
pouzije diakritiku, tak ho proste iny upozornja. v tomto problem
nevidim.
ukazka toho, ako sa to zobrazi sice je na konci (aj) tohto mailu, no
dam ju aj sem:
NO jAA prAAvA:* myslel pro bA:*LznAS uLzivatele

a skuste si takto citat cely prispevok :)

azurIt