Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Duben 11 15:16:46 CEST 2005

no ja som to nemyslel ako nejaky utok na teba alebo njeco podobne.
proste len vzdy ked ty njeco posles tak si na toto spomenjem takze
to asi robi len u teba (nevjem z akeho dovodu). ide mi len o
vyrjesenje problemu :) rad by som cital aj prispevky od teba, co
momentalne mozem len sem tam ked nje som na terminali.

azurIt

> FAkt jo? Ja mam Mozila 1.7.5 a kodovani iso-8859-2 u novych zprav,
jinak
>   by se mela pouzit sada prijemce.
>
> Mohl bych zkusit prejit na UTF-8, snad nebude rvat nikdo jiny.
> ěěščřžýáíéĚŠČŘŽÝÁÍÉŮÚ
>
> gen2n
> ICQ 176015287

__