Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

gen2n gen2n na seznam.cz
Úterý Duben 12 10:54:38 CEST 2005

To je v pohode, zkusim se k tomu postavit celem. Minule jsem odpovidal
(a vetsinou to tak delam) pres news.vsb.cz. Ted to zkousim pres email
rovnou na konferenci python na py.cz. Kodovani nechavam co bylo - 8859-2.
To by byl v tom cert, abychom na to neprisli :-)

ěąčřľýáíé
Ě©ČŘ®ÝÁÍÉ

Taky se mi na newsech prestaly radit prispevky hierarchicky, ale mám je
vsechny v jedne podurovni :-(

gen2n
ICQ 176015287