[python] REgistry

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Duben 13 10:44:28 CEST 2005

Ano to by bylo sice hezke reseni, ale bohuzel to nejde, nebot se jedna o
sireni webové aplikace delane ve Webware a s tim jsou v souvislosit s
Py2Exe docela problemy.
Teda pokud nekdo vite, jak to udelat, bylo by to jiste mnohem
efektivnejsi reseni.

TB