[python] REgistry

Petr Reichl meap-conf na meap.cz
Středa Duben 13 09:45:02 CEST 2005

> Tak zase z jiného soudku ať se odreagujeme.
>
> Nevíte prosím někdo, co všechno si Python zapisuje při instalaci do
> registru?
> Jde o to, že máme aplikaci, kterou musím šířit společně s Pythonem, ale
> instalace Pythonu spolu se všemi dalšími rozšířeními je docela zdlouhavá
> a tak bych rád udělal instalační balík a nějakým inst. softem (používáme
> InstallShield) všechno nakopíroval a případně oeditoval několik souborů
> co jsou potřeba.
> Bohužel ale nevím co všechno, a kam, Python při instalaci cpe do Registru.
> [...]

Pokud se nepletu tak od verze 2.4 je Python distribuovan jako msi
instalacni balicek. To mimojine ma tu vyhodu, ze lze tento balicek
pridat tak jak je jako soucast dalsiho msi balicku.

Takze pokud vas instalacni program bude vytvoren pomoci Windows
Installer (InstallShield tento format take podporuje) muzete jednoduse
instalaci samotneho Pythonu pridat do vaseho instalacniho programu a
nemusite se starat o to jak a kam co zapisuje.

- Petr