[python] Tkinter pdb.pm

pavel.kosina gen2n na seznam.cz
Sobota Duben 23 21:29:52 CEST 2005

Jak v Tkinter (myslím tím spíše okenní aplikaci obecně) používat
jednoduše posmrtné ladění pdb.pm()? Když se mi tam vyskytne chyba, tak
program neskončí, jen se chyba vypíše a pokud následně okno křížkem
zavřu, tak mi již pdb.pm() hlásí bez chyby.

Zkoušel jsem také v černém chybovém a výstupním okně dát CTRL+C, ale to
se vrátím maximálně k mainloop(), protože poslední chyba nastala právě
tam (CTRL+C).

Také bych potřeboval, aby okno zůstalo aktivní, abych si mohl hrát s
widgety, jinak se widgety stanou neaktivními a nevrací hodnoty.

Díky