[python] Re: Tkinter pdb.pm

pavel.kosina gen2n na seznam.cz
Úterý Duben 26 20:51:37 CEST 2005

Aha, už to chápu, tady v čechách i slovensku v Tkinter nikdo moc
nepracuje. Většinou profíci jedou v Qt nebo GTK, že jo? I pod woknama...

Odpovím si tedy sám, :-), i pro případné další hledající:

okno.quit() # okno se nezavře jen deaktivuje, takze vsechyn widgety
jsou 		#pres prikazovy radek pristupne...
raise	# skoncime v cernem pyokne a muzeme si hrat....

P.