[python] apache a python

rudo bezmocnost.co na centrum.cz
Pondělí Srpen 1 10:50:52 CEST 2005

tak to rozepisuji.
podle navodu v python_mod pre apache som sa snazil rozchodit python pod
apachem .Slo mi o to se naucit python aj na web-severu.No ak vyplnim
formular ktery se odesila pythonovemu skriptku/ten nejjednoduchsi/ tak
mi akorat vyskoci stahovani a ten skript se mi ukaze v editoru,Vubec se
teda neprovede.Rad bych vedel ako nastavit direktivy v apachu aby sa
pythonove skrypty prevadely.Nejlip aby vsechni skrypty v danem
adresary/napr localhost/python/.
Ako vy riesite spajanie apache s pythonem a ako nastavujete apache na to
aby to slapalo.
Dufam ze som to akotak rozepsal.Proste nedokazem sprovoznit apache tak
aby mi zpracovaval python skrypty
dik
rudo