[python] apache a python

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Srpen 1 11:31:23 CEST 2005

ahoj,

no uz je to lepsie :) neviem o aku verziu mod_pythonu ide, takze ti
napisem to co pouzivam ja (apache 1.3.33, mod_python 2.7.11):

v apachi mam tieto veci:
LoadModule python_module      libexec/apache/mod_python.so

AddModule mod_python.c

samozrejme cestu si musis prisposobit na tvoj system (toto je pre
slackware 10.0)

potom v adresari, kde mam web (teda python skripty) mam subor
.htaccess a v nom tieto 3 riadky (da sa to presunut aj do apacheovho
konfigu):

AddHandler python-program .py .pyc
PythonHandler mod_python.publisher
PythonDebug On

prava by mali byt taketo:
azurit na azurit:~/public_html$ ls -la .htaccess
-rw-r--r--  1 azurit users 85 2005-02-21 17:05 .htaccess

mno a ked to vsetko takto budes mat tak skus spravit pokusny skript,
napr. subor test.py a do neho daj toto:

def test(req):
 return "ok"

a potom chod na http://localhost/test.py/test

ak ti to vypise 'ok' tak setko funguje :)

azurIt

> tak to rozepisuji.
> podle navodu v python_mod pre apache som sa snazil rozchodit python pod
> apachem .Slo mi o to se naucit python aj na web-severu.No ak vyplnim
> formular ktery se odesila pythonovemu skriptku/ten nejjednoduchsi/ tak
> mi akorat vyskoci stahovani a ten skript se mi ukaze v editoru,Vubec se
> teda neprovede.Rad bych vedel ako nastavit direktivy v apachu aby sa
> pythonove skrypty prevadely.Nejlip aby vsechni skrypty v danem
> adresary/napr localhost/python/.
> Ako vy riesite spajanie apache s pythonem a ako nastavujete apache na to
> [...]

Podte na navstevu k Wande - k najlepsej priatelke kazdej zeny na internete.
http://www.wanda.sk/