[python] apache a python

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Srpen 1 11:37:05 CEST 2005

este som zabudol, aby ti ten .htaccess fungoval, tak musi byt na
adresar kde je web v apachi nastavene toto:
AllowOverride FileInfo

samozrejme v AllowOverride mozu byt aj ine veci ale FileInfo tam byt MUSI

teda napr. by to mohlo vyzerat takto:

<Directory /home/*/public_html>
    AllowOverride FileInfo AuthConfig Limit
... # dalej rozne ine veci :)
</Directory>

azurIt

> [...]
> konfigu):
>
> AddHandler python-program .py .pyc
> PythonHandler mod_python.publisher
> PythonDebug On
>

> prava by mali byt taketo:
> azurit na azurit:~/public_html$ ls -la .htaccess
> -rw-r--r--  1 azurit users 85 2005-02-21 17:05 .htaccess
>
> mno a ked to vsetko takto budes mat tak skus spravit pokusny skript,
> napr. subor test.py a do neho daj toto:
>
> def test(req):
>  return "ok"
>
> a potom chod na http://localhost/test.py/test
>
> ak ti to vypise 'ok' tak setko funguje :)

editoru,Vubec se