[python] Co takhle identifikátory s diakritikou?

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Srpen 5 08:13:07 CEST 2005

Pavel Reznicek píše v Pá 05. 08. 2005 v 01:39 +0200:

Nehodlam se poustet do konfrontace svetonazoru, jen...

> Ale když už někdo píše do _soukromého_ kódu řetězce či komentáře
> v národním jazyce, proč by nemohl použít národní znaky také
> v identifikátorech, do nichž stejně patlá všelijak oholenou a pokosenou
> mateřštinu (v případě češtiny bez diakritiky)?

... v tohmle je problem. Pouzivani ne-anglictiny ve zdrojovych kodech
povazuji za velmi velmi neslusne chovani. Kdo uvazuje o kodu jako
soukromem (ve smyslu, ze s nim nebudou pracovat ostatni) je na nejlepsi
ceste pusobit jinym velke a zbytecne potize -- ani nevite, jak je vesele
hrabat se v kodu po japoncich; to je sama "soukroma aktivita."

Tim vic me mrzi, ze velmi podobna politika, se neustale uci a vsude
mozne hlasa...

> Obecně mám za to, že počítače a programy by se měly (pokud možno) spíše
> přizpůsobovat lidem, nikoliv obráceně.

Jen to ne!!! Lide jsou blbi jako stoudev. Ja bych prosil chytry pocitac.
Dekuji.

(Mozna je na case zacit rozlisovat mezi pracovnim nastrojem a strojem na
zabavu? Vsak i lednicce se da dnes rikat pocitac...)

Nu, tak jsem si prece jen zafilozofoval ;-)

--

ViNiL, ultimativní opravář komínů