[python] Co takhle identifikátory s diakritikou?

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Pátek Srpen 5 10:33:23 CEST 2005

Ahoj,

... v tohmle je problem. Pouzivani ne-anglictiny ve zdrojovych kodech
> povazuji za velmi velmi neslusne chovani. Kdo uvazuje o kodu jako
> soukromem (ve smyslu, ze s nim nebudou pracovat ostatni) je na nejlepsi
> ceste pusobit jinym velke a zbytecne potize -- ani nevite, jak je vesele
> hrabat se v kodu po japoncich; to je sama "soukroma aktivita."
>
> Tim vic me mrzi, ze velmi podobna politika, se neustale uci a vsude
> mozne hlasa...

souhlasim. Neni zadny duvod nepsat identifikatory a komentare v anglictine -
pokud se nebavime o vyuce programovani na zakladni skole.

> Jen to ne!!! Lide jsou blbi jako stoudev. Ja bych prosil chytry pocitac.
> Dekuji.

To je prilis jednostranne. Pocitace by predevsim mely IMO co nejlepe slouzit
kazdemu konkretnimu uzivateli. Mely by byt "trottelfest" a "idiotensicher",
pokud s nimi pracuje (nebo si hraje) clovek neznaly a na druhou stranu by
nemely stat v ceste pokrocilejsimu uzivateli. Ale ten obycejny uzivatel by si
mel byt svych omezeni byt vedom, neprecenovat sve sily a nesnazit se hrat si
na odbornika.

JP