[python] Python a xml

Michal Koudelka mithrandir1984cz na centrum.cz
Středa Srpen 17 18:43:47 CEST 2005

Mno, nejsem zadny guru v oblastni objektoveho programovani, ale fakt, ze jsou promenne platne na urovni objektu a na urovni metody mi prijde celkem jasne a srozumitelne, stejne jako to ze k nim pristupuju pres self.

Stejne jako volani metody "sveho" objektu... zrovna tohle mi prijde zcela logicke

Michal Koudelka