[python] Sifrovani

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Srpen 19 12:54:09 CEST 2005

azurIt napsal(a):

>sice neviem, ako to stade dostat avsak skus si spustit nejaky .pyc, v
>ktorom je chyba. python ti vyhodi chybu a zobrazi ten kus chybneho
>zdrojaku.
>
>azurIt

To taky, navic kdyz se clovek do toho pyc podiva, tak vsechny retezce
jsou tam krasne v nekodovane podobe.
Takze, kdyz jsme u sifer, problem je v tom, ze pokud pouzijete nejaky
zpusob sifrovani a sifrovaci klic ulozite do retezce, kazdy si ho snadno
najde. Podobny problem jsem resil a to tim, ze jsem si sifrovaci rezezec
skladal, naprosto chaotickym mechanismem z jinych retezcu. Takze ten
skutecny nebyl videt, byly videt jen jeho zdroje.
Ale to uz jsme se tusim od puvodniho dotazu vcelku odchylili nemylim-li se.

TB

--
[http://www.brabenec.net] [http://www.diskuzak.cz] [http://sexshopy.brabenec.net] [http://obchody.brabenec.net] [http://horoskopy.brabenec.net] [http://ubytovani.brabenec.net]