[python] Sifrovani

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Pátek Srpen 19 18:57:23 CEST 2005

Jůj, to je ale příspěvků kvůli takové hlouposti. Původní dotaz ale byla žádost o nějaké konkrétní řešení. Já ho jen poskytl, protože jsem jej měl vyžkoušený a hned v úvodu jsem poznamenal, že to není zrovna ideální.

V té spoustě e-mailů padla spousta názvů různých šifrovacích mechanizmů a technologií, ale ani jeden příklad alespoň tak funkční, jako ten můj. Viditelně to nikdo neřešil (nebo se alespoň do této doby neozval) a jen matně tuší, kde by začal.

Když ty jednotlivé registrační údaje vezmete, přidáte k nim ještě jiné, které si program zjistí jina, celé to roztrháte, zaklepete a znovu to poskládáte a z toho vytvoříte md5, tak se to zpětně bude hledat v pyc těžko. Zvlášť, když nemáte tušení ve kterém to skutečně je a když to je ve skutečnosti počástech umístěno ve třech samostatných modulech. Navíc jsou všechny pyc (celkem 167) v jednom exe.

Podle mne zjistit pravdu je neúměrné úsilí a stejně umožní používat pouze jednu konkrétní verzi. Každé čtvrtletí přitom vyjde nová verze, ve které je to zase zamixované jinak. Ten, kdo by to byl uchoten podstupovat kvůli softu za 2200,-Kč je buď blázen nebo nemá co dělat nebo obojí. A pokud to zvádne, zaslouží si jako bonus tento program tři měsíce bezplatně používat.

Vymyslete někdo postup, jak to udělat s některou s tou super šifrovací technologií o kterých tady byla řeč, aby to nevyžadovalo instalaci dalšího SW, aby na zprovoznění stačila jen licenční karta s natištěnými údaji a aby se instalační soubor nemusel dělat extra pro každého uživatele. No a až to budete mít, tak to sem hoďte. Rád to využiji.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071