Re: [python] Python Pascal zpracocání souborů z pascalu.

Ing. Jiří Nekolný jnekolny na centrum.cz
Středa Prosinec 7 20:41:42 CET 2005

Například záznamy z účetních knih o velikosti 100-200 tis záznamů o
velikosti včetně indexových souborů 100 Mb.
Samozřejmě, pro někoho málo, pro někoho hodně.
Jde mi o to, zda existuje modul, který umožní z takových souborů načíst 60
vět do paměti podle indexu.
Zda musím řešit otázku vložení jedné věty například na pozici 300 nebo
smazání věty na této pozici a posun sbývajících dat, nebo to řeší operační
systém?
Řešil jsem celou řadu prográmků v PC FANDU, který se o vše postaral.
Léta čekám na jiné prostředí od firmy Alis z České Lípy  a nyní jsem se
rozhodl hledat něco jiného.
Zkouším různá programovací prostředí  a chci vědět, na čem mám dál tvořit.
Jedna z možností je Python.
Jednou z mých nevýh je malá znalost angličtiny. Prozkoumal jsem všechny
možné zdroje, ale odpověď na jsem nenašel a nebo mi to nefunguje,
a tak jsem se zkusil zeptat na konferenci. Je pro vás můj dotaz nyní
jasnější?