**SPAM-S ** -Re: [python] CherryPy

Google Mail markiza na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 11:24:06 CET 2005

No mne sa zda zoznam pre zope dost uceleny:
http://www.zope.org/Products/

a to plati aj pre plone:
http://plone.org/products

Zope-plone je ale dost narocne na ucenie, par tyzdnov i viac na zakladne
zvladnutie.
Ja pouzivam plone, ale len na urcite veci kde nema konkurenciu, na bezny
redakcny system je tazsie nasaditelny, ale nema s tym problem.