[python] CherryPy

balky vbalko na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 11:48:55 CET 2005

No ja som zavrhol Plone  kvoli tomu, ze sa neda dostatocne customizovat
design. Mam v plane prerobit stranku nasho radia pod zope. Chcem tam dat
pomerne rozsiahlu funkcionalitu (ankety, hitparady, hlasovaci online
jukebox...) a musi to vyzerat takto http://sturko.intrak.upjs.sk. Toto
by sa mi pod plone asi nepodarilo narvat :) Zope ma oslovilo hlavne
kvoli svojej rozsiahlosti a moznostiam. Na druhu stranu zlozitost je
pomerne vysoka, ako som uz pisal v jednom prispevku. Dufam, ze to bude
dobre investovany cas.

balky