[python] python & SOAP

roman R.Hujer na sh.cvut.cz
Pondělí Prosinec 19 21:11:02 CET 2005

ma tu nekdo nejake zkusenosti se SOAPem. nejak se v tom topim. zatim se
snazim rozjet SOAP v pythonu pomoci ZSI pozdeji se budu muset seznamit
se SOAPlib v cecku. pres ZSI se mi zatim nepodarilo poslat ani hello
world. jeste jsem zkousel SOAPpy, to je sice napsane o trochu logicteji,
ale zase je to v pomerne rane fazi vyvoje, takze dokumentace nula a
celkove omezene moznosti. umi to komunikovat jen pres navratovou hodnotu
funkce spustene na serveru, coz je pro me docela malo.
pokud by nekdo mel nejake dobre linky nebo nejake zkusenosti, tak sem s
nimi (http://pywebsvcs.sourceforge.net/zsi.html a
http://www-128.ibm.com/developerworks/webservices/library/ws-pyth6 jsem
uz videl, a moc mi to nepomohlo :-( )