[python] Re: Kódování souborů

David Necas (Yeti) yeti na physics.muni.cz
Úterý Prosinec 20 12:45:38 CET 2005

Sorry, že odpovídám mimo thread, ale nebyl jsem přihlášen,
když to začalo...

> jo, stáhnout se dá i pro win32, ale nefunguje :-(.

Ale kdeže ;-)

> Chce to po mě
> knihovnu libconv-2.dll (přesto že se tam píše, že "are not required"),

Slinkování s libiconv (nebo librecode) je volitelné. Ale
když se to s ní jednou slinkuje, tak už to holt je
slinkováno a tu knihovnu to vyžaduje. Každý si to může při
kompilaci [ne]slinkovat, s čím se mu zlíbí. Jelikož je pro
normální použití slinkování s nějakou konverzní knihovnou
dost praktické, tak to asi ten dobrodinec, který vyrobil
enca.exe, udělal.

S dodatečnými knihovnami se navíc linkuje *program enca*,
nikoli libenca, ta na ničem dalším nezávisí, takže v čem je
vlastně problém?

Popravdě řečeno už dávno nevím, co je ta enca.exe, kterou
linkuji na stránkách, zač (a nebudu kvůli zjišťování shánět
a instalovat Microsoft Windows). Pokud to není instalátor
s enca + libenca, ale jen do jednoho smatlaná binárka, tak
si to stejně musíš zkompilovat sám, abys dostal knihovnu.

> Vyjímka je pravidlo.

Vyjímka není ku**a žádné pravidlo, pravidlo je výjimka.

Yeti

--
That's enough.