[python] Re: Kódování souborů

geon geon na post.cz
Úterý Prosinec 20 13:16:49 CET 2005

>Slinkování s libiconv (nebo librecode) je volitelné. Ale
>když se to s ní jednou slinkuje, tak už to holt je
>slinkováno a tu knihovnu to vyžaduje. Každý si to může při
>kompilaci [ne]slinkovat, s čím se mu zlíbí. Jelikož je pro
>normální použití slinkování s nějakou konverzní knihovnou
>dost praktické, tak to asi ten dobrodinec, který vyrobil
>enca.exe, udělal.
>
>S dodatečnými knihovnami se navíc linkuje *program enca*,
>nikoli libenca, ta na ničem dalším nezávisí, takže v čem je
>vlastně problém?

a kde ta libenca leží? asi jsem slepý

>Popravdě řečeno už dávno nevím, co je ta enca.exe, kterou
>linkuji na stránkách, zač (a nebudu kvůli zjišťování shánět
>a instalovat Microsoft Windows). Pokud to není instalátor
>s enca + libenca, ale jen do jednoho smatlaná binárka, tak
>si to stejně musíš zkompilovat sám, abys dostal knihovnu.

Je mi jasné, že pokud chci něco víc, že dřív nebo později musím na
Linux. Přesto, i zde v konferenci, když něco sháním, tak vždy při tom
myslím na začátečníky, kteří ve většině začínají na Windows a kompilace
je mimo jejich možnosti. Pod Windows je to ostatně i mimo mé možnosti.
Takže pro sháním hotové binárky, knihovny. Když nejsou, tak prostě
smůla, nikoho kvůli tomu "otravovat" nechci, nejde o život ;-)

>Vyjímka není ku**a žádné pravidlo, pravidlo je výjimka.

Pravidlo je pravidlo a žádná vyjímka ani výjimka. A vyjímka není chyba.
Pravidlo:vyjímka = 96:4 (odhad) :-)

--
geon
Vyjímka je pravidlo.