[python] python & SOAP

roman R.Hujer na sh.cvut.cz
Úterý Prosinec 20 17:13:16 CET 2005

SOAP potrebuju nutne, protoze to vyzaduje zadani(preddiplomniho
projektu). vysledkem moji prace by melo byt napsani nejakeho interface
pro komunikaci prez SOAP pro postgresql v cecku s vyuzitim knihovny
SOAPlib. implementace SOAPu v pythonu by mela byt jen takova mala
predehra, urcena k tomu abych zjistil o cem SOAP vlastne je. dostal jsem
za ukol nekolik cviceni v pythonu jako treba poslat SOAP obsah
/etc/passwd nebo obsah databazove tabulky. tj. vyuziti ruznych datovych
typu nebo posilani vetsiho mnozstvi dat jednou funkci.
od vcerejska jsem se ZSI dosahl toho pokroku, ze se mi povedlo prez
navratovou hodnotu poslat "hello world". ale uz nedokazu poslat treba
seznam, nebo posilat data jinak nez prez naratovou hodnotu. proto by se
mi hodilo nekolik funkcnich prikladu na ZSI. bohuzel se mi nedari najiit
googlem neco prinosneho.