[python] dotaz-mřížka

pkosina gen2n na seznam.cz
Čtvrtek Únor 17 07:35:30 CET 2005

Souhlas, pár poznámek:

* range x xrange - pro malá čísla snad je v pohodě range a je to i
intuitivnější

> z toho nějaký dokument (HTML) a zařadit to do nějakých
> školiček včetně zpracované podoby nastávající diskuse.
školiček? co tím myslíš?
ano, snad bude ....

> A taky navrhuji, předělat to do ryze české podoby, včetně
> českých komentářů a textů.
české dokumentační řetězce se mi nikdy nepodařilo zobrazit v češtině
(při použití u funkcí jako "bublinová nápověda"). Vždy tam byly paznaky....

* já sám si uvědomuji (jako téma k diskuzi) použití stejných proměnný
x,y v různých funkcích a nejsem si jistý, jestli to nechat, aby se
zdůraznila lokálnost proměnných, nebo předělat, aby to nemátlo.....

* jinak nic nevidím, ale bude to hlavně spíše leností a slepotou tvůrce.

Pavel