RE: [python] dotaz-mřížka

Petr Prikryl Prikryl na skil.cz
Čtvrtek Únor 17 09:28:54 CET 2005

Pavel Kosina napsal...

> Souhlas, pár poznámek:
>
> * range x xrange - pro malá čísla snad
>   je v pohodě range a je to i intuitivnější

xrange() je v pohodě jak pro malé, tak pro
velké rozsahy. Děsí tě to x na začátku?
(Nedělám si legraci, chci si ujasnit, co lidem
připadá intuitivnější.)

> české dokumentační řetězce se mi nikdy nepodařilo
> zobrazit v češtině (při použití u funkcí jako
> "bublinová nápověda"). Vždy tam byly paznaky...

To mě zajímá. V jakém editoru jsi to zkoušel?
Přikládám sachovnice.zip s drobnými úpravami
a s doplněním češtiny. Můžeš to vyzkoušet?

> * já sám si uvědomuji (jako téma k diskuzi)
>   použití stejných proměnných x, y v různých
>   funkcích a nejsem si jistý, jestli to nechat,
>   aby se zdůraznila lokálnost proměnných, nebo
>   předělat, aby to nemátlo.

Upravil jsem to. Je to vždycky věc názoru. Ale
když se na to podívám, jako bych byl někdo třetí,
pak je asi méně matoucí, pokud je to napsáno
tak, aby mě vůbec nenapadlo, že by to mohlo
být matoucí.

> * jinak nic nevidím, ale bude to hlavně spíše
>   leností a slepotou tvůrce.

Upravil jsem to trochu podle Style guide, ale
ne vše.

--
Petr Prikryl (prikrylp at skil dot cz)