[python] [TALK] vyvoj Pythonu, jimavy pribeh

pavel.kosina geon na post.cz
Úterý Červenec 12 10:32:13 CEST 2005

VANĚK Petr napsal(a):
> zdar vsici.
>
> Vyborne, rekl jsem si, slava mne nemine, nahlasim zasadni chybu a navrhnu patch.
> Zacal jsem tedy prohlizet bugtracker. Oho, vzdyt je to uz davno reportovane!
> Z 2004-02-09 09:30. Coz je, jestli se nepletu, asi tak rok a pul. Navic k tomu
> uz existuje patch. V podstate je cely bugtracker plny vyhnivajicich mrtvol. Ergo
> kladivko - nekolik hodin prace v pytli, protoze opravu, ktera mohla jit uz do
> 2.2.x, stejne jeste nikdo nezaradil ani do 2.4...
>
> Otazka k diskuzi je tedy nasnade.
> [...]

Nechci Python omlouvat, taky mi to vadí, když někdo nereaguje na moje výtky, ale dá se říci, že
každý projekt, který hodně vyroste, začne někdy opomíjet "malé" připomínky. Nejsou lidi, peníze,
chuť. Určitě je to nepořádek v "organizaci", jediné řešení je urgence nebo zapojení se. Myslím, že
to není důvod k ukončení vývoje Py.

Mě zase rozčiluje, že nejde raw_input s unicodem - už tu jednou bylo, od pepra, že hlásil  bug:

[ 1099364 ] raw_input() displays wrong unicode prompt
https://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=1099364&group_id=5470&atid=105470

ale ted jsem ho tam hledal a vůbec tam není. Taky nechápu, proč tam nejde vyhledávat podle ID.

Jan Tleskač se k tomu jistě vyjádří ve čtvrtek. Otázkou. :-)

--
geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.