[python] [TALK] vyvoj Pythonu, jimavy pribeh

"VANĚK Petr" Petr.VANEK na spordat.cz
Úterý Červenec 12 10:51:03 CEST 2005

> VANĚK Petr napsal(a):
> Nechci Python omlouvat, taky mi to vadí, když někdo nereaguje
> na moje výtky, ale dá se říci, že
> každý projekt, který hodně vyroste, začne někdy opomíjet
> "malé" připomínky. Nejsou lidi, peníze,
> chuť. Určitě je to nepořádek v "organizaci", jediné řešení je
> urgence nebo zapojení se. Myslím, že
> to není důvod k ukončení vývoje Py.

mne je jasne, ze zkratka nejsou zdroje. Jenze tohle je situace
s uz predzvykanym resenim, ktere staci zmergovat do CVS opravnenym
spravcem.
Ad pripojit se - Den neni nafukovaci a python obecne neni "do it
yourself" projekt.
Vyvoj se samozrejme nezastavi, take chapu, ze nikdo nema rad
stouraly, kteri upozornuji na bolistku, ktera pali zejmena je,
ale holt to jinak nepujde. Zacnu vriskat a sibovat s prirotou.

> Mě zase rozčiluje, že nejde raw_input s unicodem - už tu
> jednou bylo, od pepra, že hlásil  bug:
>
> [ 1099364 ] raw_input() displays wrong unicode prompt
> https://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=1099
364&group_id=5470&atid=105470

> ale ted jsem ho tam hledal a vůbec tam není. Taky nechápu, proč
> tam nejde vyhledávat podle ID.

sourceforge. tak nejak mne to neprekvapuje

p.