[python] GUI - GTK

Petr Mach gsl na seznam.cz
Pátek Červenec 15 12:08:54 CEST 2005

 >Ja myslim, ze stacilo napsat jenom tenhle a odstavec a... vsichni uz
 >vedi ;-)

Muzes to zkusit rozporovat, ale je to tak. Qt se pouziva temer vyhradne
s KDE, Qt aplikaci nezavislych na KDE moc nenajdes, narozdil od GTK
aplikaci. To je fakt ktery tezko popres a ja na jeho zaklade vyvozuji,
ze vyvojari nesvazani s GNOME nebo KDE davaji vetsinove prednost GTK
a urcite ne bezduvodne. Tohle jsou pritom dominantni toolkity, ostani
jsou nekde daleko vzadu.