[python] GUI - GTK

Petr Vaněk petr na yarpen.cz
Sobota Červenec 16 10:59:12 CEST 2005

On Friday 15 of July 2005 12:08, Petr Mach wrote:
> Muzes to zkusit rozporovat, ale je to tak. Qt se pouziva temer vyhradne
> s KDE, Qt aplikaci nezavislych na KDE moc nenajdes, narozdil od GTK
> aplikaci. To je fakt ktery tezko popres a ja na jeho zaklade vyvozuji,
> ze vyvojari nesvazani s GNOME nebo KDE davaji vetsinove prednost GTK
> a urcite ne bezduvodne. Tohle jsou pritom dominantni toolkity, ostani
> jsou nekde daleko vzadu.

zdar
tak jsem cvicne a velice zhruba projel sourceforge. Gtk opravdu pouziva vice
projektu. Asi o 30 kusu pri mem vyberu (Vyradit javu, tk, nastavit kategorii
na User Interfaces a pak dat filtr na "gtk" a v druhem okne na "qt").
Uznavam, ze to nic neznamena, ale s tou dominanci bych to nevidel az tak
zhave... btw v obou taborech jsou misty pekne kravoviny... 38 zobrazovacu
pocasi a tak :)))

--
Petr Vanek --------------
petr [at] yarpen [dot] cz