Re[2]: [python] Slovník jazyka Python -GPL

Radek py.cz na svarz.cz
Pátek Červenec 29 14:09:17 CEST 2005

cau,

v nasich zemich (CR) plati autorsky zakon. Doporucuji nastudovat
nejdrive ten. Jo, pozor nektere veci z drivejska neplati, byl lehce
pozmenen.

S GPL byl u nas vzdycky problem, na inetu najdes hodne diskusi, kde se
na ni nahlizi, ze vlastne tady neni platna.

Pri jejim pouziti bych doporucoval jmena pridavat.

Obecne pro dila u SW jina, nez jsou zdrojaky (napr. dokumentaci,
obrazky, zvuky apod.), bych radeji doporucoval pouzit nekterou licenci
z Creative Commons.

rdk