[python] plone

jj markiza na gmail.com
Pátek Červen 3 16:05:12 CEST 2005

Super to je ono CPS SKin, raz som to nasiel a potom ani za pana.
http://www.medic.chalmers.se/~jmo/CPS/tutorial/

Vyzera to velmi zaujimavo, vravis teda ze to nema vyznam davat na plone?
Ak tomu teda dobre rozumiem staci do kazdej instance pridat CPS a
SPSSkin a ziadne plone nie je treba? Aspon som to tak pochopil z ich
stranky http://www.cps-project.org/

K tomu prvemu cloveku, to fakt nie je moc pravda, ved sa staci pozriet
na http://plone.org/about/sites/ a uzna kazdy ze niektore maju fakt
spickovy aj design. Len keby pisali ako to robili a v com.

Vdaka