[python] plone

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Pátek Červen 3 16:45:08 CEST 2005

> K tomu prvemu cloveku, to fakt nie je moc pravda, ved sa staci pozriet
> na http://plone.org/about/sites/ a uzna kazdy ze niektore maju fakt
> spickovy aj design. Len keby pisali ako to robili a v com.

Tak treba http://www.delicious.sk
Neni to uplne idealne customizovane, ma to prvky standardniho Plone designu, jsou tam treba chybky, ale na prvni pohled je to celkem dobre.
A je to udelane pouze customizaci main_template.pt a ploneCustom.css (rucne, bez vyuziti nejakych nastroju). Pro HTML a CSS kodera nemuze byt takovato stranka moc velky problem. Samozrejme vetsi customizace, typu  http://www2.camara.gov.br/ uz urcite zabere vic casu, ale stejne si myslim ze neni treba customizovat o moc vic nez jen zminovane dva soubory a nejake obrazky.

--
Radim Novotny