[python] Posielanie Emailu cez python znova

pavel.kosina geon na post.cz
Pátek Červen 3 23:44:25 CEST 2005

Mírně zjednodušený příklad z Helpu:

import smtplib

fromaddr = "geon na post.cz"
toaddr  = "geon na post.cz"  # sam sobe :-)

# Add the From: and To: headers at the start!
msg = ("From: %s\r\nTo: %s\r\n\r\n" % (fromaddr, toaddr))
zprava="Ahoj jak se mas"
msg=msg+zprava
print "Zprava je dlouha " + repr(len(msg))+" bitu\n"
print msg+"\n"*2

server = smtplib.SMTP('smtp.seznam.cz')
# protoze na post.cz mi nejak nefunguje smtp

server.login('.....','....')
server.sendmail(fromaddr, toaddr, msg)
server.quit()

At slouzi!