[python] Posielanie emailu cez python znova

Roman Hrasna rhrasna na dexia.sk
Pondělí Červen 13 13:57:11 CEST 2005

Zdravim,
je mozne pouzit toto posielanie emailov cez SMTP server, ked dopredu neviem
jeho adresu? Myslim tym, ze by som potreboval aby sa mi automaticky
posielali emaily od uzivatelov, ktori mozu mat rozne pripojenie na
internet. Da sa nejako programovo zistit adresa SMTP servera prislusneho
pripojenia, alebo je mozne pouzit adresu nejakeho napevno nastaveneho
servera. Chcel by som sa totiz vyhnut tomu, aby uzivatelia museli rucne
zadavat adresu svojho SMTP servera do programu.

Vopred dakujem za kazdu odpoved

Prso

Dexia banka Slovensko a.s.
Vzdanie sa právnej zodpovednosti / Legal disclaimer

http://www.dexia.sk/disclaimer