[python] Posielanie emailu cez python znova

Tomix ppttt na tiscali.cz
Pondělí Červen 13 17:10:10 CEST 2005

To: Pavel Kosina
Dík, bez toho serv.loginu to odeslalo hned :-)
I když v Th.Birdu mám zaškrtnuto použít jméno a heslo uživatele ........
Dá se udělat pomínka aby se logovalo nebo ne podle toho jak to server chce ?
--------
Tomix

pavel kosina napsal(a):

>Na některých smtp server není třeba (= nesmí se) se 'logovat, ověřovat'.
>Zkus to bez toho. Zjistíš to asi nejlépe v tvém Thunderbirdu :-), kde máš
>nastavení SMTP, jestli tam máš že se musí uživatel identifikovat (ověřovat)
>na SMTP serveru nebo ne ....
>
>Pavel

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0524-0, 13.06.2005
Testovano: 13.6.2005 17:10:11