[python] Posielanie emailu cez python znova

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Červen 13 14:45:17 CEST 2005

ahoj,

no to asi nepojde :) k pripojeniu nepripada ziadny SMTP server, cize
nie je mozne ho zistit.
ono mozno by si nasiel nejake SMTP, ktore by hocikomu dovolili poslat
mail ale robilo by to len preto, ze je zle nakonfigurovane :) (taketo
servre vacsinou vyuzivaju/zneuzivaju spameri). myslim, ze sa rucnemu
zadavaniu vyhnut neda.

azurIt