[python] hlavolam

azurIt azurit na pobox.sk
Úterý Červen 14 15:39:00 CEST 2005

> azurIt...

> Tvoje reseni ma 357 bajtu. Napsal jsem to jako one-liner
> na 168 bajtu. Nedivil bych se, kdyby se to nekomu
> podarilo zkratit.

a ? :) co ma akoze byt ? :) ok, tak si to napisal ;)

> Aha! Tak ty jenom neumis cist, co? Pavel alias geon doslova
> napsal "Pls odpovědi ne sem, ale jak je tam uvedeno.
> Naznačovat se může :-), ale ne hotové řešení."

ano napisal to, ale potom neskor napisal, ze to mam poslat. pokial
viem, tak vzdy plati to, co sa povie ako posledne.

> V dokumentaci najdes:
>   "Keys and values are listed in an arbitrary order
>    which is non-random, varies across Python implementations,
>    and depends on the dictionary's history of insertions
>    and deletions."

ono ked davas kluce ako cisla (napr. integer) tak ti ich zoraduje ;)

'Keys and values are listed in an arbitrary order which is non-random'
tuto to mas aj napisane, kluce, ktore tam hadzes sa nevylistuju
nahodne a ani zaradom ale podla nejakych pravidiel. ked su to cisla,
tak ti ich zoradi.

co stale proti mne mas ? nechapem co ta serie, nic som ti neurobil.
teda este ma napadaju extremy typu 'serie ta ze slovak urobil nejake
dobre riesenie skor ako cech'. zeby to bolo ono ? :) alebo este nieco
extremnejsie ? nepoznam ta, neviem co si za cloveka cize mozne je
vsetko.. mozno len zly den (zase..) a jasne, vyburim sa na azuritovi :)