[python] hlavolam

Viktor Lacina viktor na lacina.org
Úterý Červen 14 15:39:41 CEST 2005

Ale no tak, nebudem to stavet jako cesi vs. slovaci :-)
ja sice fakt, ze cech by napsal "xyz".encode("base64") a vevnitr mel funkci,
aby nemusel kodovat i zadani, ale to prece neznamena, ze slovaci jsou horsi
programatori :-))

avubec, hlavni je, zese clovek trochu pobavi v pythonu a ne, ze mel nekdo
snazsi cestu...
Viz. pytchonchallenge, projdete si hinty, taky jsou nektere temer resenim :-)

V.