[python] Re: 2. upřesnění pravidel PyHlavolamu

pavel.kosina geon na post.cz
Středa Červen 15 13:04:34 CEST 2005

upřesnění: nechávám na zváženou jestli necháme povolen import, protože se mi tu objevilo jedno
řešení, které import xxxxx má, a je hodně, ale opravdu hodně krátké :-)

nebo to šoupat do extravagantnních.....

geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.