[python] Re: 2. upřesnění pravidel PyHlavolamu

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Středa Červen 15 13:09:41 CEST 2005

Importuje nejakou standardni knihovnu pythonu, popsanou na python.org
mezi Libraries http://python.org/doc/2.4.1/lib/lib.html ?

Pokud ano a pokud algoritmus vyuziva pouze funkce, ktere lze najit v
dokumentaci, pak jsem pro zarazeni mezi platna reseni.