[python] Re: 2. upřesnění pravidel PyHlavolamu

pavel.kosina geon na post.cz
Středa Červen 15 13:14:14 CEST 2005

ano, ta knihovna tam jiz je pekne dlouho. Ani nechci psat, jaka je ta velikost, abyste nebyli
smutní, moc smutní ...... Pokud bude chtít, pochlubí se sam.

Takže to povoluji a zařazuji.

geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.