[python] Re: 2. upřesnění pravidel PyHlavolamu

Viktor Lacina viktor na lacina.org
Středa Červen 15 14:05:09 CEST 2005

hmmm s tou knihovnou jsem se dostal na 133, klidne budte smutni :-)
...ale neni to oneline :-)

co se vykaslat na soutezeni? :-) Nebo lepe, co to hodnotit podle "du -b
skript.py" a timeit ?

2 Radim N: sakra, zapomel jsem, ze range ma treti parametr :-)

a o tom to je... :-)