[python] Re: 2. upřesnění pravidel PyHlavolamu

Martin Blazik martin.blazik na premiumsms.cz
Středa Červen 15 13:54:33 CEST 2005

S tim souhlasim. Znalost knihoven vyrazne zjednodusuje psani kodu a
Python je tom opravdu dobre.
Otazkou zustava, co vlastne tedy ma vzniknout. Jestli je to o
naprogramovani nejkratsiho algoritmu nebo pouziti knihovni fce. Knihovni
fce bude totiz pravdepodobne na pocet znaku znatelne kratsi.
Nemam cas prohlizet vsechny moduly, ale jsem na nej opravdu zvedav ;-)

lachtan