[python] Re: 2. upřesnění pravidel PyHlavolamu

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Středa Červen 15 13:28:20 CEST 2005

<d8p2gt$2g1o$1 na ns.felk.cvut.cz>
Received-SPF: none (Address does not pass the Sender Policy Framework)
  SPF=FROM;
  sender=r.novotny na elektrika.cz;
  remoteip=80.83.67.230;
  remotehost=home.betacontrol.cz;
  helo=betacontrol.cz;
  receiver=hugo.zagamma.cz;

Myslim ze znalost jazyka je hlavne o znalosti knihovnich funkci a
ruznych "hacku". A pokud jsme nekteri soutezili v one-line reseni, tak
je podle mne spravne kazde reseni ktere vyuziva knihovnich funkci.
Nebral bych reseni typu:

from my_module import reseni
reseni(veta)

Takze pokud chci efektivne (ne didakticky) vyuzivat svuj oblibeny
programovaci jazyk, setrit klavesnici a misto na disku :) musim znat co
nejvice knihovnich funkci.

--
Radim