[python] propagace - preklad 'python'

pavel.kosina geon na post.cz
Středa Červen 22 08:02:07 CEST 2005

>   The name was chosen because they thought it was
>   funny. They basically sat round in a room making
>   up names and eventually settled on this one. It
>   has no real relevance to anything.

No nevím jak někomu může připadat závavné slovo, které nic neznamená. Řekl bych, si pod tím něco
představovat museli, že v té době to byla nějaká reflexe. MOžná je to nějaký dvojsmysl, čeština jich
zná spousty. A jako se to píše na konci některých filmů - že uvedené postavy nemají nic společné s
nějakými reálnými příběhy, přesto že mnoho lidí ví nebo tuší, že tomu tak není...

> Jak naučit cirkus létat?

:-) Jestli to není kočovný cirkus v moderní době...

> Proč oficiální stránky www.python.org
> používají nevtipně jen různě zobrazené slovo Python?

To je fakt, taky mne to napadlo. Že bychom si z nich vzali příklad? Byl by to důkaz, že jsme
pochopili? Že už víme jak to myslel = že to nemyslel nijak?

Ano, pokud slovo nemá smysl, těžko se k němu hledá karikatura nebo logo. A zůstávají jen dohady,
indicie, spekulace. Vše je pod rouškou, tajemné, přitažlivé ....