[python] propagace - preklad 'python'

pavel.kosina geon na post.cz
Středa Červen 22 10:15:36 CEST 2005

> Z toho plyne, že nešlo o nějakou hlubokou
> myšlenku, ale pouze a jen o název.

Já si stejně myslím, že o hlubokou myšlenku šlo, přesto že prý je/ho napadla během chvilky ...

> Linux má tučňáka, u MySQL si po dlouhé době vybrali delfína. Delphi má
> tu řeckou bohyni,

Všechna tato jména něco znamenají, něco evokují, mají význam,...

I PUSSA má nějaký význam, myslím že to bude nějaká zkratka, ale ta dvojsmyslnost je jasná každému
Čechovi ... :-)

Skoro bych si tvrdil říci, že neexistuje slovo, které když někdo vysloví nebo vymyslí pro nějakou
věc, že to pro něj nemá nějaký význam, že si pod tím nic nepředstavuje.

 > Závěrem: Když neexistuje oficiální logo Pythonu, pak my ho těžko
> vymyslíme.

Nesouhlas. Proč ne? No já tedy, ale myslím tak obecně ;-)

> Logo Pythonu ale nemusí mít žádnou souvislost s logem stránek
> py.cz.

Myslím že by mělo, ale tím neříkám "zrušte hada", to v žádném případě. To je jen taková akademická
debata ....

> Ivo

geon